Pagina's

donderdag 11 augustus 2011

'Quick beautytip'

Eens in de zoveel tijd bedenk ik me wel eens een tip die handig kan zijn voor iedereen. Om daar nu een superlang artikel over te maken is onzin en daarom komt er dan een mini-artikel online waarin ik jullie mijn 'Quick beautytip' vertel. Lees verder voor de tip van deze keer!

Op veel beautyblogs is te lezen over de lemony flutter van Lush. Tik maar is op Google in lemony flutter en je krijgt talloze reviews. Je nagelriemen horen ook bij het verzorgen van je nagels en veel vrouwen vergeten dat. Omdat niet iedereen €10,-wil neerleggen voor een nagelriemcrème leek het me wel handig om jullie een goedkopere variant te vertellen. Ik gebruik de laatste tijd Vaseline en dit werkt ook erg fijn hiervoor. Het werkt voedend en verzorgend en je nagelriemen zijn zo weer in topconditie, en dat voor maar €2,50,-.

Liefs,
Bo



1 opmerking:

  1. Goede tip ik pas hem zelf ook toe, en vaseline is trouwens ook goed voor je wimpers!

    BeantwoordenVerwijderen