Pagina's

vrijdag 29 juli 2011

'You've got prise!'

Ai, het is alweer een paar dagen geleden dat er een artikel online is gekomen. Maar niet getreurd we hebben weer een paar nieuwe artikels voor jullie in peto. Om te beginnen met deze, ik heb een winactie gewonnen! Ik heb nog nooit een winactie gewonnen maar deze keer was het dan toch raak en heb ik wat gewonnen. De winactie waar ik aan mee deed was van Cherize en zij mocht wat producten van GOSH weggeven die ze binnen had gekregen. De opdracht was om een product te ontwerpen wat GOSH nog niet in het assortiment had maar wat je er wel graag in zou willen zien. Ik kwam met een soort alles-in-1 idee wat je gemakkelijk mee kan nemen en waarbij je je snel kan opmaken. Dat ik één van de winnaressen ben vind ik toch wel erg leuk en daarom laat ik jullie mijn prijs zien.

* GOSH soft'n shine lip balm (35 Antique Gold)
* GOSH Mascara wonder volume
* GOSH waterproof eye shadow (love that beige)
* GOSH Matt duo eye shadow (006 Purple Sky)

Vier leuke nieuwe producten die ik mag toevoegen aan mijn stash. Als jullie een review willen zien dan hoor ik het graag, ik ben inieder geval super blij met mijn prijs.

Liefs,
Bo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten